Att tillhandahålla produkter eller tjänster som uppfyller kundernas behov och förväntningar. Kundvärdeskapande, ofta hänvisat till som ”value creation for customers” på engelska, är en central och viktig koncept inom företagsstrategi och marknadsföring. Det innebär att företag aktivt strävar efter att skapa och erbjuda värde till sina kunder genom sina produkter eller tjänster. Huvudsyftet med kundvärdeskapande är att tillfredsställa kundernas behov och önskemål på ett sätt som överträffar deras förväntningar och gör att de är nöjda med företagets erbjudanden.
Se mer om en av våra stjärnor
Teamet består av Kayenna, Maram, Rana, Gharam och Caroline. Vi är fem unga kvinnor som har studerat arkitektur, visualisering och kommunikation, och som senare bestämde oss för att fortsätta vår resa tillsammans som Kontra Arkitektur. Vårt mål är att förvandla de urbana mellanområdena runt byggnader till mer hållbara, levande, mänskliga och användbara platser.
”Allt började när vi kontaktade Drivhuset för att diskutera vår idé och vision för framtiden. Sedan dess har vi haft många möjligheter att utveckla Kontra samt våra personliga färdigheter. Nästa steg för oss är att arbeta med stadsprojekt som fokuserar på hållbar stadsdesign och medborgardeltagande. Vårt bästa tips till unga entreprenörer är att agera, vara öppna för nätverkande och be om hjälp. Om du är intresserad av att veta mer om oss kan du kolla in vår Instagram eller besöka vår webbplats på kontra.carrd.co. ”
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok