Nyhet 12 Mar 2018 Skrivet av: Anders Jakobson

Skapa en ny logotype för Drivhuset-dagen och tävla om 5000:-

VEM KAN TÄVLA?
Tävlingen vänder sig till dig som studerar på eftergymnasial nivå.

DEADLINE
31 mars 2018

HUR GÖR JAG FÖR ATT DELTA?
Mejla veronica.tigerberg@drivhuset.se för att få tillgång till de delar av Drivhusets grafiska profil som ska användas i samband med framtagandet av logotypen.

VAD ÄR DRIVHUSET-DAGEN?
Drivhuset Norden anordnar årligen Drivhuset-dagen vilken i år firas i Almedalen måndag den 2 juli. Syftet med dagen är att skapa mötesplatser, en ökad kännedom om organisationen samt att sprida goda attityder till företagande. Det gemensamma slutmålet är en ökad entreprenöriell drivkraft i Norden. Drivhuset-dagen återkommer årligen vid olika platser i landet. Drivhuset är en plattform för dig som vill utveckla entreprenöriellt driv. Genom personlig evolution och affärsutveckling vill vi få fler att skapa nytt av sina ideér. Drivhuset arbetar högskolenära över hela landet, Resultatet är livskraftiga företag som är redo för framtiden.

RÄTTIGHETER
Genom ditt deltagande godkänner du att Drivhuset får äganderätt över logotypen du skapar och är införstådd med att Drivhuset kan komma att anpassa förslaget så att det fungerar i olika sammanhang. Ersättning utgår till det vinnande bidraget i form av ett engångsbelopp på 5000:-

JURY
Juryn består av projektgruppen för Drivhuset-dagen 2018. Beslut grundar sig på hur väl uppdraget utförts utifrån instruktioner samt på det upplevda estetiska intrycket och kan ej överklagas.

Mejla veronica.tigerberg@drivhuset.se för att delta!